http://www.aniesqatrunada.blogspot.com

TAK SANGKA...


Salam kawan2,, aku letih sangat hari ni,, d kepala ni nak tdo je aku fakir… aku balik dr kampus hr ni kul 7.30 petg.. turun dr bas aku singgah beli “apam balik”.. perut lapar jugak, sampai bilik, aku terus makan,, huhh, ilang lapar,,, sebelum aku mandi, rehat jap d katil betulkn belakang, hehehe.. tiba2 sahabatku “adik” gtau… kak, ade burung la kt tandas, dia masuk ikut sisip angin tandas… hah?? Burung?? Kakak suke burunggg.. nak tangkapla burung tu.. aku terus bangun dr katil n terus bergegas ke tandas,, aku tutup pitu tandas n cube tangkap burung tu,, alaaa burung ni takut.. asyik lari je,, letih aku d buatnyerr.. aku takkn putus asa! Coz dh lama aku nk tangkap burung sendiri,, aku suke tengok burung terbang coz aku rs macm bes n bebas… YES!!! Aku dapat tangkap burung tu… tp burung ni mcm takut dgn aku…aku pegang erat burung tu… lame aku pegang, aku tengok wajah burung tue macm suh lepaskn dia n aku sedar,, hidup burung adalah bebas… dengan kesempatan ini juge aku surh sahabatku “adik” tangkap gambar aku pegang burung tue… tangkas tak aku dapat tangkp burung?? hehehe

4 comments:

wah, tak sangka rupanyer Nie suka burung.

camana la blh sesat masuk umah Nie ni?

hehe..

hehe.. nie pun xtaw.. tp kn kak, nie pun x sangka dpt pegang burung.. 1 lg ble nie tgk burung,, nie rs bes taw kak dpt terbang tinggi bebas

fuyoo..tangkap burung tu,

cmel sggh brung 2...